Regulamin sklepu

 

Regulamin sklepu internetowego

 

§ 1

Postanowienia wstępne

1.     Sklep internetowy Well Done Shop, dostępny pod adresem internetowym www.welldone-shop.pl, prowadzony jest przez Magdalena Mazurkiewicz prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Well Done Magdalena Mazurkiewicz, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 7282410639, REGON 364488152.

2.    Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.

3.   Firma Well Done Magdalena Mazurkiewicz prowadzi pod adresem internetowym www.welldone-shop.pl sklep internetowy oferujący plakaty, metryczki, zaproszenia ślubne oraz litery przestrzenne i dekoracje ścienne. Well Done Magdalena Mazurkiewicz będąca właścicielem oraz administratorem strony jest również stroną w umowie dla wszystkich osób prawnych i fizycznych chcących zakupić towary w ten właśnie sposób.

4.     Wszelkie stosunki wynikające z umowy pomiędzy Well Done Magdalena Mazurkiewicz a klientami podlegają ogólnym warunkom handlowym.

 

§ 2

Definicje

1.       Sprzedawca - osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Well Done Magdalena Mazurkiewicz, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, z siedzibą na ul. Hyrna 31C, 92-006 Łódź, posługująca się̨ nr NIP: 7282410639, REGON: 364488152.

2.       ­Konsument - osoba fizyczna dokonująca zakupu na Stronie Sklepu w zakresie niezwiązanym bezpośrednio ze swoją działalnością gospodarczą lub zawodową.

3.   Klient - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, która korzysta z usług i funkcjonalności strony internetowej, a w szczególności dokonująca zakupów za pośrednictwem Sklepu. 

4.     Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna dokonująca zakupu bezpośrednio związanego z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej (określonego w CEIDG).

5.      Użytkownik – osoba fizyczna korzystająca z usług i funkcjonalności strony internetowej i Sklepu. 

6.      Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem: www.welldone-shop.pl

7. Strona internetowa – serwis internetowy, prowadzony przez Sprzedawcę, dostępny pod adresem: www.welldone-shop.pl

8.   Formularz kontaktowy - formularz, w którym Użytkownicy strony sklepu www.welldone-shop.pl zamieszczają niezbędne informacje i dane w celu wykonania usługi/realizacji zamówienia.

9.       Produkt - dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

10.   Usługa cyfrowa – usługa pozwalająca na przechowywanie i dostęp do danych w postaci cyfrowej lub inne formy interakcji za pomocą danych cyfrowych. 

11.   Środowisko cyfrowe – sprzęt komputerowy, oprogramowanie i połączenia sieciowe wykorzystywane przez Konsumenta w celu uzyskania dostępu do treści cyfrowej lub usługi cyfrowej lub w celu korzystania z nich. 

12.   Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza kontaktowego i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.

13.   Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.

14.   Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też - stosowanie do cech Produktu - umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.

15.   Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu.

 

§ 3

Kontakt ze Sklepem

Klient może się skontaktować ze Sprzedawcą:

1.       Pisemnie: ul. Hyrna 31C, Łódź 92-006

2.       Drogą elektroniczną: sklep@welldone-shop.pl

3.       Telefonicznie: +48 721-201-220, +48 734-441-888

4.       Numer rachunku bankowego Sprzedawcy:

PKO BP 74102033780000140203079217

5.       Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.

6.       Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 9:00-17:00 w dni robocze od poniedziałku do piątku.

 

§ 4

Wymagania techniczne

1.       Do korzystania ze strony Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień niezbędne są:

a.       urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową w wersji, co najmniej Internet Explorer 11 lub Chrome 39 lub FireFox 34 lub Opera 26 lub Safari 5 lub nowszych,

b.       łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s,

c.       włączona obsługa plików cookies,

d.       aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).

2.       Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne, by zapewnić Klientowi bezpieczny dostęp do Sklepu oraz przeglądanie Produktów, a w szczególności środki uniemożliwiające dostęp i modyfikację danych osobowych przez osoby nieuprawnione. 

3.       Sprzedawcy przysługuje prawo do przerwy technicznej w funkcjonowaniu Strony internetowej, w tym Sklepu, niezbędnej dla planowanej, bieżącej obsługi i konserwacji serwera oraz oprogramowania. W przypadku planowanej przerwy Klienci zostaną o tym wyraźnie powiadomieni na Stronie internetowej.

4.       Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy w funkcjonowaniu Strony internetowej spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością ze sprzętem komputerowym lub oprogramowaniem używanym przez Klienta. 

 

§ 5

Informacje ogólne

1.       Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, jego domeny internetowej, Strony Internetowej Sklepu, a także do wzorców, formularzy, logotypów zamieszczanych na Stronie Internetowej Sklepu (za wyjątkiem zdjęć prezentowanych na Stronie Internetowej Sklepu w celach prezentacji towarów, do których to prawa autorskie należą do podmiotów trzecich) należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem oraz za zgodą Sprzedawcy wyrażoną na piśmie.

2.       Sprzedawca oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione, dlatego Klienci powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia. W szczególności stosować programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet. 

3.       Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji Sklepu Internetowego w celu prowadzenia przez Klienta działalności, która naruszałaby interes Sprzedawcy.

4.       Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.

5.       Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia.

6.       Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).

7.       Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt. Koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), jest uwzględniony w podanej cenie produktu.

 

§ 6

Usługi nieodpłatne

1.       Sprzedawca świadczy na rzecz Klientów, drogą elektroniczną usługi nieodpłatne w formie:

a.       przeglądania treści oraz asortymentu na Stronie sklepu

b.       formularza kontaktowego

2.       Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wyboru i zmiany rodzaju, form, czasu oraz sposobu udzielania dostępu do wybranych wymienionych usług, o czym poinformuje Klientów w sposób właściwy dla zmiany Regulaminu. 

3.       Usługa Formularz kontaktowy polega na wysłaniu za pomocą formularza umieszczonego na Stronie Internetowej Sklepu wiadomości do Sprzedawcy. 

 

§ 7

Zasady składania Zamówienia

W celu złożenia Zamówienia należy:

1.       Wypełnić Formularz kontaktowy znajdujący się na dole strony poprzez wpisanie:

a.       danych odbiorcy Zamówienia (imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail),

b.       nazwy, formatu wybranego Produkt, ilości zamawianych sztuk oraz innych informacji niezbędnych do realizacji zamówienia wskazanych w opisie produktu,

c.       adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu,

d.       wpisaniu danych do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia.

2.       Kliknąć przycisk “Wyślij” i oczekiwać na mail zwrotny z potwierdzeniem zamówienia oraz danymi do wykonania przedpłaty za zamówiony Produkt;

3.       Potwierdzić zgodność zamówienie drogą elektroniczną i opłacić zamówienie w określonym terminie.

4.       Przesłać potwierdzenie przelewu drogą elektroniczną bądź poczekać na zaksięgowanie się należności na rachunku bankowym Sprzedawcy.

5.       Klient zobowiązuje się do podania w Formularzu kontaktowym pełnych oraz zgodnych z prawdą (nazwisko, miejsce zamieszkania itd.) danych. W przypadku podania fałszywych danych, klient ponosi odpowiedzialność za wynikłe z tego faktu szkody.

 

§8

Oferowane metody płatności

1.       Zamówiony towar pozostaje własnością Well Done Magdalena Mazurkiewicz do momentu uiszczenia pełnej zapłaty.

2.       Ceny Produktów są określone w ich opisach dostępnych w Sklepie.

3.       Wszystkie ceny w Sklepie są wyrażone w polskich złotych i są cenami brutto.

4.       Z dostarczeniem Produktu nie wiążą się żadne koszty dostawy. 

  1. Cena za Produkt jest całkowitą kwotą do zapłaty przez Klienta a Klient jest informowany o niej w trakcie składania Zamówienia w wiadomości e-mail.

6.       Płatności za towary należy dokonywać w formie przedpłaty. Zamówienie należy opłacić przelewem bankowym na rachunek bankowy Sprzedawcy podany w wiadomości e-mail otrzymanej podczas składania zamówienia.

7.       Realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta po otrzymaniu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy.

8.       Klient powinien dokonać płatności za zamówienie w wysokości wynikającej z zawartej Umowy sprzedaży w terminie 7 dni roboczych. 

9.       W wypadku niewywiązania się przez Klienta z płatności w terminie, o którym mowa w §7 ust. 4 Regulaminu, zamówienie zostanie automatycznie anulowane bez wysyłania informacji do klienta.

10.   Well Done Magdalena Mazurkiewicz zastrzega sobie prawo w poszczególnych przypadkach do akceptacji lub odmowy przyjęcia pewnych form płatności.

  1. Sprzedawca nie stosuje indywidualnego dostosowania cen na podstawie zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

12.   Klient zawierając Umowę ze Sprzedawcą, wyraża zgodę na przesyłanie faktur oraz ich korekt drogą elektroniczną na adres email podany podczas składania zamówienia.

13.   Prosimy o uważne wypełnienie danych adresowych. Po wysłaniu towaru nie ma możliwości modyfikacji danych do faktury.

 

§ 9

Oferowane metody dostawy i czas dostarczenia produktu

1.       Produkt jest dostarczany wyłącznie do wyczerpania zapasów. W przypadku, gdy dostarczenie produktu lub grupy produktów nie jest możliwe, Well Done Magdalena Mazurkiewicz zobowiązuje się do natychmiastowego powiadomienia o tym fakcie swoich klientów. Jeżeli klient zapłacił za towar, jego wartość zostanie mu natychmiast zwrócona.

2.       Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towar będący przedmiotem Umowy sprzedaży bez wad. 

3.       Sprzedawca zamieszcza na Stronie Internetowej Sklepu informację o liczbie Dni roboczych potrzebnych na realizację i dostawę zamówienia.

4.       Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany na Stronie Internetowej Sklepu liczony jest w Dniach roboczych.

5.       Zamówienie wysyłane są w formie przesyłki kurierskiej.

6.       Czas realizacji zamówienia płynie od momentu otrzymania przez Sklep pełnej płatności za towar. Zamówienia o różnym czasie realizacji wysyłane są po skompletowaniu całości zamówienia tj. po upływie czasu najdłuższego z podanych. Niektóre zamówienia mogą zostać wysłane indywidualnie.

7.       Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Dostawcy na adres wskazany w formularzu zamówienia. 

8.       W dniu wysłania Towaru do Klienta przekazywana jest na adres poczty elektronicznej Klienta informacja potwierdzająca nadanie przesyłki przez Sprzedawcę.

9.       Klient obowiązany jest zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu.

10.   W przypadku stwierdzenia wad ukrytych należy niezwłocznie o tym poinformować Well Done Magdalena Mazurkiewicz.

11.   Sprzedawca dołącza do przesyłki będącej przedmiotem Dostawy dowód zakupu obejmujący dostarczane Towary. 

12.   W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia jako adres Dostawy, pracownik Dostawcy pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny. W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego Towaru do Sklepu Internetowego przez Dostawcę, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt Dostawy.

13.   W przypadku dostawy towaru nieodpowiadającej ustaleniom umowy powstałym z naszej winy, klient zobowiązuje się do udzielenia nam dodatkowego terminu realizacji zamówienia wynoszącego 2 tygodnie.

14.   Osobisty odbiór towarów nie jest możliwy.

 

 

§ 10

Wykonanie umowy sprzedaży

1.       Informacje zawarte na Stronie Internetowej Sklepu nie stanowią oferty Sprzedawcy w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia Umowy sprzedaży.

2.       Klient może składać zamówienia w Sklepie Internetowym za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.

3.       Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. 

4.       Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta zapytania za pomocą Formularza kontaktowego w Sklepie internetowym zgodnie z § 7 Regulaminu.

5.       Po złożeniu zapytania, Sprzedawca potwierdza jego otrzymanie, oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail zawierającej formularz zamówienia na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera, co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia, jego przedmiocie i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

6.       Klient ma możliwość złożenia zamówienia indywidualnego, w którym Towar zostanie wykonany według jego specyfikacji lub będzie służył zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. W tym celu, Klient składa Sprzedawcy zapytanie o wycenę przesyłając wiadomość elektroniczną na podany przez Sprzedawcę adres e-mail określając właściwości Towaru lub nadając cechy ściśle związane z jego osobą. Przez wysyłanie wiadomości elektronicznej do Sprzedawcy, Klient składa zapytanie o wycenę zamówienie.

7.       Sprzedawca po otrzymaniu zapytania przesyła Klientowi wycenę zamówienia z uwzględnieniem kosztu dostawy. Po zaakceptowaniu przez Klienta przedstawionej wyceny zamówienia, dokonuje on płatności na rachunek bankowy wskazany przez Sprzedawcę. Klient składa w ten sposób zamówienie. Po otrzymaniu przez Sprzedawcę pełnej kwoty należności Sprzedawca przesyła do Klienta projekt Towaru w formie poglądowego pliku graficznego w formacie JPG, zgodnie ze wstępnym zamówieniem, za pośrednictwem poczty elektronicznej. Każdorazowo przed wysyłaniem zamówienia do Sprzedawcy podawana jest cena łączna wybranych Towarów oraz łączny koszt wybranego sposobu Dostawy.

8.       Złożenie zamówienia stanowi złożenie Sprzedawcy przez Klienta oferty zawarcia Umowy sprzedaży Towarów będących przedmiotem zamówienia.

9.       Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie jego złożenia. 

10.   Następnie, po potwierdzeniu złożenia zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej informację o przyjęciu zamówienia do realizacji. Informacja o przyjęciu zamówienia do realizacji jest oświadczeniem Sprzedawcy o przyjęciu oferty, o której mowa w §10 ust. 8 powyżej i z chwilą jego otrzymania przez Klienta zostaje zawarta Umowa sprzedaży. 

11.   Po zawarciu Umowy sprzedaży, Sprzedawca potwierdza Klientowi jej warunki, przesyłając je na Trwałym nośniku na adres poczty elektronicznej Klienta lub pisemnie na wskazany przez Klienta adres podczas składania zamówienia. 

12.   W przypadku płatności przelewem Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży - w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.

13.   Zamówienia składane przez klienta przyjmowane są wyłącznie z uwzględnieniem aktualnie obowiązujących warunków i cen. Do wystawienia faktury wiążąca jest cena obowiązująca w chwili przekazania zamówienia przez klienta. Wszystkie podane ceny uwzględniają podatek VAT (obecnie wynosi on 23 %)

14.   Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie.

15.   W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin.

16.   W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, Sprzedawca dostarcza wszystkie produkty po skompletowaniu całego zamówienia.

17.   Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.

18.   Dostawa Produktu odbywa się wyłącznie na terenie Polski.

19.   Dostawa Produktu do Klienta jest nieodpłatna.

20.   Wraz z dokonywanymi zmianami na stronie internetowej Well done Shop wszystkie podane na nich ceny oraz inne dane dotyczące towaru tracą ważność.

21.   Oferta jest dostępna wyłącznie w określonym czasie i określonej ilości. W przypadku, gdy limit oferty lub termin ważności został przekroczony, nie można rościć sobie prawa do dostawy.

22.   Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim.

 

§11

Zasady promocji rabatowych

1.       Organizatorem wszystkich promocji rabatowych w sklepie www.welldone-shop.pl jest
Well Done Magdalena Mazurkiewicz.

2.       Wszystkie produkty objęte Promocją znajdują się na stronie Sklepu w zakładce Promocje www.welldone-shop.pl/promocje.php#read.

3.       Promocja rabatowa nie łączy się z innymi kodami rabatowymi.

4.       Produkty objęte promocją są dostępne w sprzedaży do wyczerpania zapasów i po tym czasie nie będzie możliwości ich zamówienia.

5.       Rabat nie podlega zamianie na gotówkę lub inne ekwiwalenty.

 

§12

Karta podarunkowa

1.       Karta podarunkowa Well Done Shop ma formę pliku pdf do samodzielnego wydruku. Każda karta zawiera następujące informacje: unikalny kod prezentowy, datę ważności karty oraz wysokość kwoty, za którą właściciel karty może nabyć produkty w sklepie Well Done Shop.

2.       Wartość karty podarunkowej jest zgodna z kwotą, za jaką została zakupiona.

3.       Okres ważności karty to 2 miesiące od dnia zakupu.

4.       Karty, których termin ważności upłynął, nie będą honorowane.

5.       Karta nie podlega wymianie na gotówkę.

6.       Wydawca karty, sklep Well Done Shop, nie ponosi odpowiedzialności za zgubienie karty lub niepoprawne jej użycie.

7.       Karta podarunkowa może zostać wykorzystana na zakup dowolnych produktów na stronie www.welldone-shop.pl

8.       Karta podarunkowa jest jednorazowego użytku, kwota niewykorzystana przy zakupie nie podlega zwrotowi.

9.       Jeśli wartość zakupionych produktów przewyższa wartość karty podarunkowa, klient zobowiązany jest dopłacić brakującą kwotę.

10.   Produkty zakupione przy wykorzystaniu karty podarunkowej podlegają zasadom postępowania zawartym w regulaminie sklepu Well Done Shop (np. dot. prawa do reklamacji i zwrotu). W przypadku zwrotu produktu zakupionego przez kartę podarunkową, nie zwraca się klientowi należności, lecz wydaje się nową kartę podarunkową o wartości zwróconego produktu.

11.   Nabywca karty oraz jej właściciel mają obowiązek zapoznać się z regulaminem sklepu Well Done Shop oraz dokonywać zakupów według jego zasad.

12.   Karta podarunkowa, jako towar służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb nie podlega zwrotowi

13.   Karta podarunkowa wysyłana jest w formie pdf na wskazany przez klienta adres mailowy.

 

§ 13

Prawo do odstąpienia od umowy

1.       Przepisy niniejszego rozdziału mają zastosowanie wyłącznie do Klienta posiadającego Status Konsumenta w rozumieniu niniejszego Regulaminu.

2.       Klient ma możliwość rezygnacji ze złożonego zamówienia do momentu przygotowania zamówienia do wysyłki kontaktując się przy pomocy poczty elektronicznej na adres e-mail. Po przygotowaniu zamówienia do wysłania, Klient może odstąpić od umowy na zasadach określonych w ust. 3.

3.       Klient może odstąpić od umowy, bez podania przyczyny, składając oświadczenie woli w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia:

a.       odebrania Towaru przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią,

b.       odebrania ostatniego Towaru, w przypadku zamówień więcej niż jednego Towaru dostarczanych partiami,

c.       zawarcia umowy dla pozostałych umów.

4.       W celu odstąpienia od umowy Klient powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

5.       Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno zawierać: określenie adresata (zgodnie z danymi podanymi poniżej), datę zawarcia umowy/odbioru Towaru, imię, nazwisko oraz adres odstępującego od umowy, informację o przedmiocie odstąpienia, oraz stwierdzenie dotyczące odstąpienia od umowy ze Sklepem, jak również – w przypadku oświadczenia w wersji papierowej - powinno być podpisane.

6.       Odstępując od umowy można skorzystać z formularza przygotowanego przez Sklep stanowiącego Załącznik nr 1 znajdującego się na końcu regulaminu.

7.       Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy przesłać listownie w wersji papierowej pod wskazany niżej adres albo przesłać przy pomocy poczty elektronicznej na adres e-mail.

8.       W terminie 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy Klient powinien dokonać zwrotu Towaru na wyżej wskazany adres.

9.       Sklep zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru do Klienta w terminie 14 dni od otrzymania zwróconego towaru, przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego Klient użył przy płatności, chyba że odstępujący od umowy wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu.

10.   Jeżeli dostawa Towaru do Klienta nastąpiła w sposób inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sklep nie jest zobowiązany do zwrotu odstępującemu od umowy poniesionych przez niego kosztów przekraczających koszty zwykłego sposobu dostarczenia.

11.   Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

12.   Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od odstępującego od umowy do chwili otrzymania Towaru lub dostarczenia przez odstępującego od umowy dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

13.   Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. W przypadku uszkodzenia bądź zniszczenia produktu, uniemożliwiającego jego dalszą sprzedaż, Sprzedający może odmówić przyjęcia zwrotu.  

14.   Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, a więc wykonana na jego indywidualne zamówienie, tj. w przypadku takich grup towarów, jak: metryczki dla dzieci, literki i dekoracje dla dzieci, zaproszenia ślubne oraz karty podarunkowe. 

 

§ 14

Reklamacja i gwarancja

1.       Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.

2.       Sklep oświadcza, że dostarczane Towary są oryginalne i bez wad. Sklep ponosi wobec Klienta odpowiedzialność za brak zgodności Towaru z umową na zasadach określonych w szczególności w przepisach Ustawy o prawach konsumenta oraz poniżej.

3.       Sklep może dokonać wymiany w miejsce naprawy lub naprawy w miejsce wymiany, jeżeli doprowadzenie Towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sklepu.

4.       Sklep może odmówić doprowadzenia Towaru do zgodności z umową, jeżeli zarówno naprawa jak i wymiana Towaru będzie niemożliwa lub wiązać się będzie z nadmiernymi kosztami dla Sklepu. W takiej sytuacji Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny lub odstąpieniu od umowy, o którym mowa w ust. 6.

5.       Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca. 

6.       Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny Towaru lub odstąpieniu od umowy, gdy:

a.       Sklep odmówił dokonania naprawy lub wymiany albo nie doprowadził Towaru do zgodności w rozsądnym czasie od  chwili złożenia reklamacji oraz bez nadmiernych niedogodności dla Klienta;

b.       mimo naprawy lub wymiany Towar nadal pozostaje niezgodny z umową;

c.       brak zgodności Towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy.

d.       Klient może odstąpićod umowy tylko w przypadku, gdy niezgodność Towaru z umową jest istotna.

7.       Klient może odstąpić od umowy tylko w przypadku, gdy niezgodność Towaru z umową jest istotna.

8.       Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podany w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy. Oświadczenie należy złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.

9.       Reklamacja powinna zawierać dane identyfikujące Klienta, opis, czego dotyczy reklamacja oraz żądania z nią związane. W przypadku niekompletnych informacji Sprzedawca wezwie Klienta do ich uzupełnienia w terminie 14 dni od otrzymania wezwania z pouczeniem, że nieuzupełnienie braków we wskazanym terminie spowoduje pozostawienie reklamacji bez rozpoznania. 

10.   W przypadku złożenia reklamacji lub żądania doprowadzenia Towaru do zgodności z umową, o którym mowa powyżej, Klient niezwłocznie odsyła reklamowany Towar na adres Sprzedawcy podany w §3 niniejszego Regulaminu.

11.   Sklep dokonuje zwrotu kosztów nadania przesyłki zawierającej reklamowany Towar na wskazany przez Klienta rachunek bankowy lub przekazem pocztowym pod adres wskazany w zamówieniu.

12.   Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje są niepełne i wymagają uzupełnienia, przed rozpoznaniem reklamacji Sklep zwróci się do Klienta o uzupełnienie braków we wskazanym zakresie.

13.   Termin rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę to 14 dni od daty prawidłowo złożonej reklamacji do Sprzedawcy.

14.   Brak odpowiedzi Sprzedawcy w ww. terminie na złożoną prawidłowo reklamację, oznacza uznanie reklamacji przez Sprzedającego. 

15.   Jeżeli Sklep uzna żądanie Klienta to:

a.       w przypadku żądania doprowadzenia Towaru do zgodności z umową – Sklep dokonuje naprawy lub wymiany Towaru w rozsądnym czasie od chwili otrzymania żądania i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta;

b.       w przypadku odstąpienia od umowy - Sklep zwraca Klientowi cenę za zakupiony Towar niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 (czternastu) dni kalendarzowych od dnia otrzymania Towaru lub dowodu jego odesłania;

c.       w przypadku obniżenia ceny – Sklep zwraca Klientowi kwotę należną z tytułu obniżenia ceny niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 (czternastu) dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o obniżeniu ceny.

16.   Istnieje również możliwość zaoferowania przez Sklep innego Towaru w zamian za Towar reklamowany, w przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji, ale zgoda na jego wysłanie wymaga potwierdzenia przez Klienta w drodze e-mailowej przyjęcia takiej propozycji.

17.   Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi.

18.   W przypadku, gdy Klient nie jest Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, zostaje wyłączona odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne lub prawne rzeczy (na podstawie art. 558§1 Kodeksu cywilnego).

19.   Well Done Magdalena Mazurkiewicz nie ponosi odpowiedzialności za nieznaczne odstępstwa towaru dostarczonego od zaoferowanego. W przypadku produktów oferowanych przez Well Done Magdalena Mazurkiewicz w sklepie internetowym nieznaczne odstępstwa kolorów w porównaniu z motywami wzorcowymi, jak również nieznaczne odstępstwa dotyczące formatu nie są technicznie i produkcyjnie całkowicie do uniknięcia. Tego typu odstępstwa nie upoważniają do składania reklamacji. Niniejsze postanowienie nie narusza jednak ustawowego prawa klienta do odstąpienia od umowy.

20.   Szkody powstałe na wskutek nieprawidłowych lub niezgodnych z umową działań klienta w trakcie montażu lub użytkowania towaru nie są podstawą do wnoszenia roszczeń wobec Well Done Magdalena Mazurkiewicz. Nieprawidłowe lub niezgodne z umową działania określone są w informacjach podanych przez producenta towaru.

 

§ 15

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

1.       Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami na odległość na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu. 

2.       W sytuacji, gdyby podjęte postępowanie mediacyjne nie przyniosło skutku lub strony nie zdecydowały się na nie, a Klient nie jest Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, sądem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów związanych z taką umową jest sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.

3.       Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z  pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

4.       Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

a.       Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.

b.       Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.

c.       Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

5.       Konsument może również złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

6.       Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl

 

§16

Prawa autorskie

1.    Sprzedawane przez Well done Magdalena Mazurkiewicz produkty objęte są na całym świecie prawami autorskimi. Klient lub osoby trzecie nie jest upoważniony do produkcji, rozpowszechniania lub powielania tychże produktów.

2.    Klient może korzystać z zakupionych Produktów oraz innych treści dostępnych na Stronie sklepu na zasadzie dozwolonego użytku prywatnego. To oznacza, że Klient oraz użytkownicy Strony sklepu mogą z nich korzystać tylko i wyłącznie na własne potrzeby, w tym także prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej, z zastrzeżeniem, że nabywca nie jest uprawniony do udostępniania ich osobom trzecim jako własnego produktu lub usługi (odpłatnie lub nieodpłatnie).

3.    W sprawach nieuregulowanych w niniejszym paragrafie zastosowanie mają przepisy Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r „O prawie autorskim i prawach pokrewnych” (DZ.U.z2006r. Nr 90 poz. 631 z późn. zm.).

4.    Nieuprawnione rozpowszechnianie ww. treści skutkować może odpowiedzialnością cywilną i karną. 

 

§ 17

Dane osobowe w Sklepie internetowym

1.    Zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies zostały opisane w Polityce prywatności dostępnej pod adresem: http://www.welldone-shop.pl/polityka-prywatnosci.php 

 

§ 18

Postanowienia końcowe

1.    Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.

2.    Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze Strony Internetowej Sklepu.

3.    W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.

4.    Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta, z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem za pomocą wiadomości przesłanej drogą elektroniczną zawierającej odnośnik do tekstu zmienionego Regulaminu. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 7 dni od dnia opublikowania na Stronie Internetowej Sklepu. W razie, gdy Klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę, co skutkuje rozwiązaniem umowy zgodnie z postanowieniami §10 Regulaminu. Wszystkie zamówienia przyjęte przez Sprzedawcę do realizacji przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu są realizowane na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez Klienta.

5.     Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów. Mogą nimi być w szczególności rzecznicy praw konsumenta lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej, których lista jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php Sprzedawca informuje, że pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). 

6.     W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: ustawy Prawa konsumenta, Kodeksu cywilnego; Prawa przedsiębiorców; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) oraz ustawy o ochronie danych osobowych.

7.     Data publikacji Regulaminu: 18.11.2021 r.

8.     Ostatnia aktualizacja Regulaminu: 01.01.2023 r.

 

 Załącznik nr 1

 

                                                                                                    

                                                                                                           …......................................

                                                                                                                     (miejscowość i data)

                   

…......................................

           (pieczęć firmowa)

 

PROTOKÓŁ PRZYJĘCIA REKLAMACJI/ZWROTU* TOWARU

nr …............................                                            

Nazwa towaru/symbol:

Numer paragonu:

Dane klienta:

                       …......................................................................................................................

                                                                                        (imię i nazwisko/nazwa firmy)

        

                       …......................................................................................................................

                                                                                                        (adres)

                

                       …......................................................................................................................

                                                                                        (NIP, dodatkowe informacje)

Przyczyna zwrotu:

…..................................................................................................................................................

…..................................................................................................................................................

Czy sprzedawca przyjął towar:         TAK         NIE

 

…..................................................                                             ……………………………………

 Podpis przyjmującego zwrócony towar                                                      Podpis osoby zwracającej towar

 

 

* niepotrzebne skreślić

 

Formularz należy odesłać razem z towarem na adres lub mailowo:

Well Done Magdalena Mazurkiewicz, ul. Hyrna 31C, 92-006 Łódź, sklep@welldone-shop.pl,
tel.:
734 441 888, tel.: 721 201 220.

 

Pełny zwrot kwoty należnej za produkt i koszt dostawy nastąpi do 14 dni roboczych od momentu otrzymania zwracanego produktu.

Warunkiem zwrotu jest otrzymanie nieuszkodzonego towaru, który będzie możliwy do ponownej odsprzedaży wraz z ewentualnymi dodatkowymi gratisami, które były dołączone do paczki.

 

 

 

Zamawiam!

Przepisz kod z obrazka:
token